همشهری آنلاین: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به تعطیلی اخیر پایتخت به دلیل آلودگی هوا اعلام کرد: برای جبران درسهای عقب افتاده دانش آموزان کلاس‌های جبرانی در صورت نیاز برگزار می‌شود و والدین هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

مدرسه امتحان

سید علی یزدی خواه در گفت‌وگو با  مهر با بیان این مطلب گفت: محتوای کتاب‌های درسی هر پایه تا پایان سال تحصیلی تدریس می‌شود و اینگونه تعطیلات نمی‌تواند منجر به عقب افتادن دانش آموزان از مباحث درسی شود.

وی افزود: معلمان می‌بایست اموزش کتابهای درسی را تا پایان سال به اتمام برسانند و اگر معلم تشخیص دهد که در برخی از دروس دانش آموزان نیاز به برگزاری کلاس‌های جبرانی دارند، قطعاً این کلاس‌ها برای دانش آموز با هماهنگی مدیر و خانواده برگزار خواهد شد.

یزدی خواه به امتحانات نیم سال اول دانش آموزان اشاره کرد و گفت: هم اکنون دانش آموزان در حال برگزاری امتحانات نیم سال اول هستند و امتحان تاریخ 16 دیماه دانش آموزان به دلیل تعطیلی آلودگی هوا، در تاریخ 26 دیماه برگزار می‌شود.

به گفته یزدی خواه، معلمان موظف هستند در نیمسال اول یک دوم محتوای کتابها را تمام کنند اما تعدادی از آنها سه پنجم کتاب را آموزش می دهند تا در نیمسال دوم، زمان کافی برای مرور دروس برای امتحانات پایان سال داشته باشند.

کد خبر 196838
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز